|
|

שמלות כלה וינטאג – שרון כץ מעצבת מומחית

פורסם לראשונה
יום חמישי ה8 לאוגוסט, 2019, 8:37
קטגוריות: , ,
מאת: שרון ויסברג

אוהבת שמלות כלה בסגנון וינטאג? שרון כץ בנתה קולקציה שבה פתרונות פרקטיים לשמלות מודולאריות לא יקרות , ומאפשרים לכלה ליצור מספר לוקים במהלך יומה המיוחד. הקולקציה קלאסית אבל עם קריצות אופנתיות. בקולוקלציה גם שמלות כלה צנועות יותר למגזר הדתי. כל השמלות נוחות לתנועה וללבישה, והמראה מעודן וללא עומס של אבנים וכו.

שמלות כלה וינטאג – שרון כץ מעצבת מומחית

קולקציה שמלות הכלה וינטאג הרעיון :
קולקציה שההריון שלה רקם לאט לאט עור וגידים, והתינוק שנולד שונה ומיוחד ביחס לקולקציות קודמות. העיצובים של שרון כץ בכלל , נותנים אלטרנטיבה קלאסית ושיקית, ומשלבים מוטיבים נוסטלגיים וחדשניים. שמלות הכלה מורכבות מבדים איכותיים, נשפכים וזורמים עם הגוף תוך כדי תנועה, והקלילות והנינוחות מעניקות לכלות חוויה מהנה מהמדידות ומהחתונה. השמלות בגווני לבן ושמנת עדינים, משלבות משחקי בדים טקסטורות ושקיפויות, בדים חלקים ותחרות עדינות, מעוטרות בפנינים ורקמות בעבודת יד. העיצובים עם חיתוך במותן גבוהה שמעניקים תחושת אורך. בקולקציה זו שרון חידשה בפתרונות טכניים ופרקטיים שגם יאפשרו לכלה ליצור מספר לוקים במהלך יומה המיוחד בפשטות ובקלילות מבלי להחליף שמלות וגם להוזיל את עלויות השמלות ובכך לאפשר ללקוחות לשכור שמלות כלה לא יקרות מבלי לפגוע באיכות ובעיצוב.

 שמלות כלה וינטאג

 הסטודיו של שרון כץ מעוצב באוירה נעימה וביתית בניחוח וינטאג.  שרון מתמחה בעיצוב שמלות כלה וינטאג. הפעם ההשראה של הקולקציה בהשראת הויטאג , נלקחה מכוכבות הקולנוע של שנות  ה-20 וה-30. שמלות כלה וינטאג' של שרון הן קלאסיות, על זמניות, מיוחדות ובעלות טוויסט שהופך את המראה למיוחד ושונה, תוך חשיבה מרבית על נוחות ופונקציונאליות ונותנות מענה לכלות שמחפשות להראות יותר "פאשיניסטיות" וקצת אחרת. בקולקציה ישנן שמלות כלה וינטאג : חלקות שעשויות מבדי שיפון וסאטן רכים ונשפכים על הגוף, בשילוב עם גימורי תחרה ורקמות פנינים וחרוזים עדינים. המראה קלאסי נקי, וקליל, פשוט ועשיר כאחד בסגנון שמלות אוסקר. ישנן  בקולקציה גם שמלות כלה וינטאג , מתחרה או משולבות תחרה ובד חלק. המראה של השמלות בקו זה עדיין נקי, משלב בתוכו בהרמוניה משחקי טקסטורות, בדים ושקיפויות שנותנים לשמלות את המראה המיוחד שלהן. בקולקציה , ישנם פתרונות טכניים חדשים שיוצרים שמלות כלה מודולאריות,  רב שימושיות, שמאפשרות לכלה ליצור מספר לוקים במהלך יומה המיוחד: לפני החופה, בחופה וברחבת הריקודים, וזאת בקלילות ובהתרה של מס' תיקתקים, וכך היא יכולה לעבור ממראה למראה ולהתחדש במהלך הערב כולו.  השמלות הן' במראה נקי, שמלות כלה רומנטיות, שמלות כלה קלילות על הגוף, שמלות כלה בסגנון כפרי ואלגנטי, ומאפשרות נוחות ונינוחות לתנועה וללבישה. הבדים והתחרות מאוד עדינים, והמראה מעודן וללא עומס של אבנים ונותן לכלה להרגיש טבעית, יפה וסקסית.
 
שמלות הכלה מקולקציה נותנות מענה גם לכלות הדתיות שצריכות שמלות כלה צנועות. בתהליך התפירה והעיצוב נעשתה חשיבה מרובה גם על הכלות הדתיות וכיצד לתת מענה לצורך בשמלות כלה שיהיו שמלות כלה צנועות אבל אופנתיות, נשיות וסקסיות. בעזרת הפתרונות החדשים, השמלות יכולות להתאים גם למגזר החילוני וגם למגזר הדתי. הכלות שצריכות שמלות כלה צנועות יכולות להישאר במהלך כל הערב בגירסה הצנועה והנשית של השמלות, והמראה עדיין וינטאג' אופנתי ונשי. היתרון הגדול הוא שהכלות הדתיות שמגיעות לסטודיו לא צריכות לדמיין איך תיראה שמלה חשופה שמצניעים אותה, ולא צריכות לשנות את העיצוב באופן משמעותי של דגם חשוף, מכיוון שרוב הדגמים שלנו נותנים להן את המענה לכך.
 
בסטודיו של שרון כץ ניתן למצוא מגוון רחב של שמלות מיוחדות במגוון רחב של מחירים, והכל באווירה אישית, ביתית ונעימה
 
שרון כץ - שמלות כלה 0723728560

אודות הכותב
שרון ויסברג
ניהול דיגיטל , תכנות react
sharon1a2b3c@gmail.com
0775080852
"s יזמות ופרויקטים "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
לפני כמה שנים, בתור אמא להישאר ב-בית חדש וחיים על הכנסה אחד, ידעתי שאני חייבת למצוא דרך לחסוך כסף על צרכי המכולת ולאגור כמו חיתולים. התחלתי גזיר קופונים של הסופר , של סופר פארם וניו פארם . כיום אני מנסה למצוא קופונים ומבצעים למסעדות ואטרקציות , בכתבה זו אפרגן לנושא 
 כמה כללים כיצד לקנות נכון בגדי נשים כדי להראות בסטייל , להראות בסטייל זה לא רק לקנות מותגים , אלא לדעת איך להתאים אותם למידות הגוף ולפריטים אחרים , בכתבה זו רינה בר , סטיליסטית של נשים מצליחות  תלמד אותכם כיצד לקנות נכון , ולהתאים בגדים בחנויות ובחנויות בגדים
שמלות ערב מידות גדולות - הרזון אינו מכתיב את האופנה! יופיין הייחודי של שמלות הערב במידות הגדולות הפך לשם דבר בעולם האופנה, הסגנונות והגזרות שהולמים את הקימורים החושניים גדלים מיום ליום וכך גם האפשרויות שלך למצוא שמלת ערב במידה גדולה בגזרה המתאימה והמדויקת עבורך!
מחפשת לעשות תסרוקת לערב או תסרוקת לכלה ? להלן מידע שנאסף ממיטב מעצבי תסרוקות לכלות וערב , קבלו את טרנדים לשנת 2018
קולקציית מזרנים חדשה בשמרת הזורע!  מחיר סביר, חיים בריאים, ונוחות עילאית עם תמיכה מלאה לגוף, אלו הקריטריונים החשובים בהם התמקדנו בקולקציה החדשה של המזרנים מבית שמרת הזורע
המירוץ אחר שמלת נשף סיום יב מושלמת , הסיפור מצד המעצבות הלן וגלית , אפשר לקנות שמלה מעוצבת ב2000 ש"ח ואפשר להראות מדהים גם ברבע מחיר אני אמר אני ולא קבל?
עיצה מענינת ומועילה , שתוכל לחסוך לכם הרבה מאוד כסף , מי לא מכיר את איש המקצוע שרק מגיע לביקור ומוצא עוד דברים באלמנט ..
שוק בצלאל , שוק הכרמל יומן סטליסטית , בואו נחווה את חוויות השוק מה ניתן לקנות ב100 ש"ח
מבזקים מבצעים //
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >