|
|

בגדי מעצבים במחירים נמוכים במיוחד

פורסם לראשונה
ה20 למאי, 2011, 24:47
קטגוריות:
מאת: שרון ויסברג

עמותת 'רוח נשית' הפועלת לקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות, ממשיכה במסורת ומקיימת זו השנה הרביעית ברציפות יריד אופנה שמטרתו לגייס כספים לפעילות העמותה. יריד אופנה  שווה במיוחד

בגדי מעצבים במחירים נמוכים במיוחד

 עמותת 'רוח נשית' הפועלת לקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות, ממשיכה במסורת ומקיימת זו השנה הרביעית ברציפות יריד אופנה שמטרתו לגייס כספים לפעילות העמותה. יריד האופנה יתקיים במתחם "קווים בנמל" בנמל ת"א בין התאריכים 27-28 למאי 2011.

ביריד האופנה יימכרו בגדי מעצבים, תיקים, תכשיטים, הלבשה תחתונה, בגדי ים, ספרים, ומוצרים לבית שנתרמו על-ידי מיטב המעצבים והחברות. כל הפריטים יימכרו ב- 20-100 ₪ ולראשונה ניתן יהיה לרכוש פריטים באמצעות כרטיס אשראי, הודות לתרומת חברות כספית ווריפון.

גולת הכותרת של היריד השנה יהיה "מתחם קוטור", במסגרתו יימכרו פריטים של מעצבי-העל הישראלים בית בלאיש, אוברזון, יוסף ובית אושידה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, כאשר על המכירה תהיינה אמונות סלבריטאיות כגון יעל אבקסיס, דנה ברגר, לימור גולדשטיין, סנדרה רינגלר ועוד.

בנוסף למתחם הקוטור יציע הבזאר גם מתחם טיפולים שיינתנו על-ידי בוגרים וסטודנטים של מכללת רידמן, עוגות ומאפים מבית "בייקרי" ומוזיקה באדיבות די.ג'יי קרן רון ורוני מורג.

בין המותגים המשתתפים: קארין A, בוניטה, Shine, אורנה לאלו, עלמה, באנקר, שוגר דדי, נעמה בצלאל, סיגל דקל, אבישג ארבל, דורון אשכנזי, הגר סתת, הוניגמן, חגית טסה, ליאת ומירב, באטרפליי, קאלה, מאל, V‏220 , Gitta Gags, קום איל פו, יעל אורגד, סאקס, רונן חן, קרייזי ליין, קסטרו, דורין פרנקפורט, דורית שדה, קלאה, טריומף, אפרודיטה, דגניתא, le-sac, Mayu, קיו, אייל לסטר, אמה רו, בנקר, גבי'ס, גבירה, גולברי, גריפ, דיאדה, דרדלוקס, הולי, הלן וגלית, זבוב, חופית, טלי אימבר, טלי עמית , טלי רוקני, יופ, כיסים, ליאת הר-נוף, מיטל ששון, מיכל יבין, מימי צליק, מירית מרלי, מריה ברמן, נטע אפרתי, עלמה, ענת גילר, רנואר, רעומה, שיהר, שרון גולן, תמרא, סבון, צומת ספרים, עם עובד ועוד.

"קווים בנמל" (האנגר 3, נמל תל-אביב),
27.5.2011 (בין השעות 10:00-16:00) – 28.5.2011 (10:00-19:00)

אודות הכותב
שרון ויסברג
ניהול דיגיטל , תכנות react
sharon1a2b3c@gmail.com
0775080852
"s יזמות ופרויקטים "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
עיינים ירוקות , אלו עיניים יפיפיות , כאן תמצאו טריקים ורעיונות כיצד להבליט את העיניים שיראו כמו אבני חן נדירות בפנים 
ברצלונה כמו כל אירופה לא זולה אך מסתבר שיש בה אואטלטים ושוק פשפשים מעולה , אז לחובבי המציאות להלן רשימה
אם כבר אנו צריכים לנסוע לניו יורק כדי שנדע היכן יש אאוטלטים שווים במיוחד , אנו נופתע שגם אצלינו בארץ יש אואטלטים של מותגים שווים במיוחד..
שמלות ערב צנועות - מה יצא מהאופנה ? יש לך אירוע ואין לך מושג איפה להתחיל לחפש.? מה באופנה ומה לא? מסתבר שהאופנה של שמלות צנועות של נשים דתיות מבני ברק שונה מהקו של נשים דתיות לאומיות , או נשים חילוניות שמחפשות שמלות צנועות מהאופנה האחרונה באירופה , הכתבה תעשה קצת סדר
עם השנים נוכחתי לגלות שאני וחברותיי, גם מכרות בעבודה וחברות מהלימודים כולנו קונות שמלות ערב באופן דומה. בכל תקופה בחיינו אנו רוכשות שמלת ערב בסגנון אחר ובמחיר שונה לגמרי
מחפשת לעשות תסרוקת לערב או תסרוקת לכלה ? להלן מידע שנאסף ממיטב מעצבי תסרוקות לכלות וערב , קבלו את טרנדים לשנת 2018
 יש כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם כאשר מדובר ביום החתונה שלך, אבל שיער ואיפור כלה זה אחד מהשיקולים החשובים ביותר , מגמת איפור כלות לשנת 2016 העולמית הינה הדגשת איבר אחד בפנים והשאר להשאיר במראה טבעי להלן סקירה שתתן לכן רעיונות פשוטים מה כדאי לדרוש . 
המירוץ אחר שמלת נשף סיום יב מושלמת , הסיפור מצד המעצבות הלן וגלית , אפשר לקנות שמלה מעוצבת ב2000 ש"ח ואפשר להראות מדהים גם ברבע מחיר אני אמר אני ולא קבל?
מבזקים מבצעים //
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >