|
|

כיצד לבחור מיטה זוגית לחדר השינה שלכם?

פורסם לראשונה
יום רביעי, 16 למרץ, 2022, 24:03
קטגוריות:
מאת: איי.בי.גלובל דיזיין בע

בחירת מיטה זוגית לחדר השינה דורש השקעה של זמן ומחשבה. כולנו מבלים שעות רבות במיטה ולכן חשוב שהיא תהיה נוחה ותשתלב עם העיצוב הכללי של חדר השינה, ולכן פירטנו לכם מספר פרמטרים חשובים שכדאי לשים אליהם לב כשהולכים לקנות מיטה זוגית שהינה הרהיט העיקרי בחדר השינה שלכם.

כיצד לבחור מיטה זוגית לחדר השינה שלכם?

חדר השינה שלנו לא תמיד יכול להכיל כל גודל של מיטה זוגית בשל הבנייה המודרנית שהחללים בה קטנים יותר מבעבר, וגם כך הרי לא נרצה להעמיס את חלל החדר רק במיטה ללא הפריטים המשלימים נוספים.


ראשית יש לבחון כמובן את המידה כחלק מתכנון המקום שיוקצה למיטה בחדר השינה. ישנם מגוון גדול של מידות רוחב למיטה זוגית החל מ 140 ס"מ ועד 200 ס"מ, ומידות אורך של 190 או 200 ס"מ על פי רוב.

שנית, בחירת הסגנון והעיצוב של המיטה ביחס לעיצוב שאר חלל החדר, והרהיטים המשלימים לחדר השינה כגון השידות, הקומודה, הארון, וכל פריט אחר שנמצא בחלל החדר אותו צריך להתאים מבחינה עיצובית למיטה שאתם מתכננים לרכוש.

 

סוגי מיטות

קיים מגוון רחב של סוגי מיטות. ממיטות מתכת, מיטות מרופדות, מיטות עם ארגז, מיטות מעץ וכו'.
לכל אחד מסוגי המיטות יש את היתרונות והייחודיות שמאפיינת אותו, להלן חלקם.

מיטה זוגית מתכת - המתכת הוא חומר שלא צובר קרדית אבק ולכן מיטה זוגית ממתכת מסייעת לאנשים אלרגיים ו/או עם בעיות נשימה משום שבחלל כזה אין הצטברות של קרדית האבק. בנוסף, מיטות מתכת נוחות וקלות לניקוי מכיוון ששטח הפנים שלהם קטן, הן אווריריות, ואינן תופסות ריחות וכתמים.


מיטה זוגית מרופדת - היא מיטה נוחה ואופטימאלית עבור אנשים שאוהבים לשבת על המיטה סתם באמצע היום או בסןף היום עם ספר, ולהישען עם הגב אל ראש המיטה המרופד שיעניק נוחות מקסימאלית לראש ולגוף בזמן ישיבה. סוגי הבדים השונים הם בצבעים וטקסטורות שונות שניתן להתאים לחלל החדר.


מיטה זוגית עם ארגז מצעים – מיטה זו מיועדת לכולנו עבור אחסון מצעים, אחסון שמיכות קיץ / חורף, מגבות או כל דבר שאינו בשימוש יום יומי, אך אפקטיבית במיוחד כאשר יש מעט אזורי אחסון בחדר והרבה פריטים לאחסון.

 

צבעים וגימורים למיטה הזוגית

בבחירת עיצוב המיטה והתאמת העיצוב לשאר חלל החדר, יש לבחון את עניין הצבעים והגימורים בהתאם לעיצוב הרצוי בחדר השינה.


ההמלצה של מרבית מעצבי הפנים, היא בהתאמת גווני הצבעים, לא לבחור יותר מ-2 צבעים שונים (לא כולל שחור ולבן) כך שלא יראה עמוס מדי. רצוי ששני הצבעים שבחרתם יהיו צבעים משלימים ולא שונים לגמרי האחד מהשני.
כמו כן, סוג החומר והגימור, רצוי שיהיו אחידים על מנת שיהיה קו מנחה עיקרי ברמת עיצוב החלל.

באופן כללי, ניתן לומר שככל שיש יותר אפשרויות בבחירת הפרמטרים השונים כגון מידה, צבע, שילובי צבעים, חומרים וכו', כך היכולת לקבל תוצאה מושלמת עבורכם תגדל.

 

יציבות המיטה

איכות המיטה וחומרי היצור שלה, חשובה הן לתקופת הזמן שהיא תחזיק מעמד והן לאיכות השינה באופן כללי

.
במיטות המתכת רצוי לברר האם המיטה מולחמת בצורה מקצועית כיחידה אחת או מגיעה מפורקת עם ברגים להרכבה, שכן מיטה עם ברגים הרבה פחות יציבה ואיכותית ממיטה מולחמת וכך גם איכות הישיבה והשינה עליה.

בנוסף, יש לבחון האם המיטה מגיעה עם משטח אורטופדי גמיש, השומר על אורך חיי המזרון ומעניק נוחות ישיבה ושכיבה מקסימאליים.


דבר נוסף שיש לשים אליו לב הוא מספר הרגליים של המיטה.
4 רגליים לא תמיד מספיקות להחזיק את המיטה, המזרון ואת האדם או שניים ששוכבים עליו, לכן נוצר קיעור באמצע המיטה שפוגע בחוויית השינה, ולכן חשוב שלמיטה שאתם רוכשים תהיה רגל חמישית ואפילו שישית (בהתאם לחוזק של הרגל) כך שימנע את הקיעור שנוצר כתוצאה מחלוקת עומס המשקל לקויה.

לסיכום

לבחור מיטות זוגיות דורש השקעה ותכנון בהיבט של צרכים פוקציונאליות, בריאותיים, עיצוב וסגנון, איכות חומרי הגלם, ועוד...


חברת DUPEN ישראל מתמחה בעולמות השינה כבר מעל 20 שנה בדגש על מיטות זוגיות ממותגים ספרדיים בעלי מוניטין ואיכות בסטנדרט אירופאי. החברה מציעה מגוון רחב של מיטות מחומרים שונים, סגנונות שונים וייחודים תוך התאמה אישית מקסימלית, שיקנו לחלל חדר השינה שלכם את העיצוב שתמיד חלמתם עליו. בנוסף, ניתן לבחור גם שידות, קומודות ומראות תואמות שישלימו את עיצוב חדר השינה שתמיד חלמתם עליו.

האתר שלנו : https://www.dupen.co.il
דף פייסבוק : https://www.facebook.com/%D7%93%D7%95%D7%A4%D7%9F-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-319434821458951
כתובתינו : רח' משה שרת 45, אזור

טלפון: 03-5254999

ווטסאפ: 055-6878487

אודות הכותב
איי.בי.גלובל דיזיין בע
ריהוט ועיצוב הבית
studio@dupen.co.il
0522098287
"דופן ישראל"
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
יום הולדת בסגנון השרדות , פתח טרנד חדש - לא חייבים להביא מפעיל ולשלם אלפי שקלים . מוצג בפניכם יום הולדת בסיגנון השרדות , ב400 שקל כולל עוגה
30 סיבות להיות טבעוני או צמחוני - תחליטו בעצמכם , בשר זה בריא ? בתנך אכלו בשר , מצווה לאכול בשר , הטענות שעולות אצלנו ואצל אחרים חוזרות על עצמן. אולי אתם מכירים את מקצתן, חלקן או רובם? ריכזתי עבורכם 30 טענות, תירוצים, מחשבות או איך שתקראו לזה. אם יש חדשות מוזמנים לחדש ולהוסיף
ציוד למטייל עודפים -אז איך בכל זאת אפשר להצטייד לטיול הגדול מבלי לבזבז את כל חסכונותכם? השתחררתם סופית מכל המחוייבויות והחלטתם להגשים את חלומכם ולצאת סוף סוף לטיול הגדול? היכן לקנות אוהל בזול , גרבים חמים ובקיצור איך לצאת לטיול הגדול ולהצטייד בזול.
חשוב להתאים את סגנון המצעים לעיצוב הכולל של חדר השינה , יש מוטיב חוזר של הרומנטיקה ולורה אשלי  בחדר השינה , פרחים , מצעי סאטן כותנה ,צורות גאומטריות וגם רטרו . להלן טיפים לשילוב מצעים ושדרוג עיצוב חדר השינה , באמצעות צבע , מצעים וכריות נוי   
בוטיק שמלות כלה יד שניה , הינו טרנד שנוצר בעקבות כלות שהעדיפו לקנות שמלות כלה חדשות , של מעצבים או שתפרו ,תפירה אישית אצל תופרת , לשלם עליהם מחיר יקר , בסוף הערב רצו למכור , אך לא היה למי
שוק ראש העין ? שווה ?כחובבת מציאות ושופינג ,הלכתי בעיקבות השמועות והסיפורים - לשוק ראש העין לאחר מחקר של שעתיים להלן המציאות השוות של השוק - נשמח לשמוע עידכונים
מחפשות שמלות לבת מצווה מהחלומות ? נפוחות ? צמודות לגוף?   מסתבר שיש מלא אפשריות , לבחור ברשת , ללכת לחנות בגדי ילדים לארועים , להגיע למעצבת ממומחית , או בכלל לתפור את שמלת החלומות להלן מידע למחפשות את שמלת החלומות , וגם טיפים שווים לאן כדאי ללכת 
לפני החתונה הכל נראה חשוב, אבל רק מי שהיה שם יודע בדיוק אילו זכרונות נשארים.רעיונות קניית שמלת כלה עד 1500 שח, זר פרחים ב30 שח, ואולי גם בחינם... שיהיה רק במזל
מבזקים מבצעים //
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >