|
|

מחירי שמלות כלה 2019

פורסם לראשונה
יום חמישי ה8 לאוגוסט, 2019, 8:37
קטגוריות:
מאת: שרון ויסברג

מחירי שמלות כלה 2019 - מחפשים שמלת כלה בזול? שמלת כלה במבצע? איך לבחור שמלת כלה? מהם טווחי המחירים? כיצד לבחור את השמלה הנכונה? האם זה תלוי עונה ? באתר זה מחירן של כל שמלות הכלה נמוכים מהממוצע

מחירי שמלות כלה 2019

איך לבחור שמלת כלה

כמו תכנון החתונה כולו, בחירת שמלת כלה יכולה להיות חוויה מרגשת ומהנה.כדי שהבחירה תהיה אמנם כזו, ולא חוויה מייגעת ומתישה, רצוי לתכנן היטב את התהליך מראש.

מחיר שמלת כלה

 הדבר הראשון שמתכננים הוא התקציב. יושבים ומחשבים את הוצאות החתונה והתקציב העומד לרשותכם, ומחליטים כמה ניתן להקציב לשמלה. (כמובן שהמצב פשוט הרבה יותר כאשר האמא או הדודה הודיע שהיא זו שמממנת את השמלה). טווח המחירים לשמלת כלה יכול להיות רחב מאוד, הוא יכול להתחיל מ-3,000 ₪ אצל תופרת בבית ויכול להסתיים ביותר מ- 20,000 ₪ אצל מעצבת ידועה.

מחיר שמלת כלה  מורכב ממספר גורמים:

מוניטין המעצבת - מעצבת אלמונית עם מעט הוצאות או תופרת שעובדת מהבית יסתפקו במחיר צנוע, מעצבת מפורסמת, לעומת זאת, שממוקמת בסטודיו מפואר בדיזנגוף עתירת עובדים, תופרות, שכירות ופרסום, יידרשו ממך באופן טבעי מחיר גבוה הרבה יותר.

עונה - כמו בכל ענף החתונות, הקיץ עתיר האירועים יקר יותר מהחורף ה דליל, ניתן בהחלט לנצל עובדה זו להורדת המחיר.

סוג הבד - לסוג הבד מרכיב עיקרי במחיר השמלה, ריבוי תחרות יקרות, ובדים מיובאים, אבנים או תוספות מיוחדות אחרות, יכולים לייקר את מחיר השמלה באופן משמעותי.

שמלה מוכנה או שמלה בהזמנה אישית - רוב שמלות הכלה מושכרות לכלות ומוחזרות לאחר השימוש, אם במקרה מצאת שמלה קיימת שמתאימה לטעמך ומידותייך, הרי שזו עוד דרך להוזיל את המחיר. שמלה בתפירה ועיצוב אישי תעלה לך באופן טבעי יותר. במידה ותרצי לרכוש את השמלה ולהשאיר אותה ברשותך גם לאחרהחתונה, יהיה ההפרש במחיר ברב המקרים פחות מ- 1,000 ₪.

חבילת השמלה? - האם השמלה כוללת את ההינומה, שאל לחופה, שכמיה בחורף, תחתית מתחת לשמלה במקרה של שמלה שצריכה נפח, ותכשיטים למיניהם.

 

באתר זה שמלות כלה במחיר שפוי במיוחד.

מסע החיפושים אחר שמלת כלה לאחר שעברת על כל החוברות והאתרים באינטרנט, והחלטת על כיוון, זה הזמן לקחת את פמליית היועצות והמלוות ולצאת לדרך. הריכוז הגדול ביותר של מעצבות נמצא כמובן ברח' דיזנגוף בת"א, שם גם תוכלי להספיק כמה שיותר בזמן קצר יחסית. ישנם סלונים שאליהם תוכלי להיכנס באופן ספונטני, אך אצל לא מעט מהם (וכמובן שגם אצלהמעצבות והתופרות שעובדות מהבית) יש צורך לתאם פגישה מראש. בפגישות אצל המעצבות תוכלי למדוד שמלות ולהתרשם מהיחס ומהמעצבים עצמם. לכימיה עם המעצבת יש חשיבות רבה ורצוי שתרגישי בנוח עם המעצבת שבחרת. במידה ואין כימיה או הרגשת אי נוחות מסוימת עדיף לוותר ולעבור הלאה. במהלך המדידות בסבב הסלונים, למרות שאת אולי מאילו שסומכות על עצמן, עדיף לתת לא מעט קרדיט גם למעצבת בעלת הניסיון ברעיונות לעיצוב השמלה, בסופו של דבר זה המקצוע שלה. במהלך הסבב תוכלי כמובן להשוות מחירים ובמקביל לברר גם על הדילים שהסלונים
מציעים לך עם סלוני היופי והפינוקים של יום החתונה (מספרה, איפור, מלבישה וכו'). רצוי כמובן שהמקום בו תתלבשי יהיה כמה שיותר קרוב למקום האירוע. במקביל יוכלו הסלונים להמליץ לך היכן לרכוש את הנעליים ושאר האביזרים וזה הזמן לבדוק ולהשוות את הדילים וההנחות המיוחדות שתוכלי לקבל דרכם.

תפירת השמלה ומדידות

זמן ממוצע לסגירת שמלת כלה הואכ- 3-4 חדשים מראש, התפירה והמדידות אורכות כחודשיים בממוצע. תפירה מאפס כוללת בדרך כלל 4 מדידות. את ההנחיות בקשרלמדידות תקבלי מהמעצבת. חשוב מאוד! במדידה האחרונה יש לבדוק את גמישות ועמידות השמלה, זכרי שאת עומדת לרקוד איתה,לקפוץ ולהשתולל, לכן, תזוזי, תקפצי קצת ובדקי שהכל נשאר במקום. תשלום התשלום מתבצע בהדרגה במהלך המדידות.מקדמה בזמן חתימת החוזה, תשלומים בהדרגה במהלך המדידות והיתרה כשהשמלה מוכנה. רצוי לסכם במעמד חתימת החוזה עלתשלום החלק העיקרי כשהשמלה תהיה מוכנה.
מזל טוב ובהצלחה

הכותב: DJ לוי בראונשטיין www.beygaledjs.co.il בנוסף להיותו
מהתקליטנים המובילים בארץ קרוב ל- 20 שנה, היה גם
הבעלים של סלון כלות מצליח ברח' דיזנגוף בת"א במשך כ- 7 שנים.

 

 

אודות הכותב
שרון ויסברג
ניהול דיגיטל , תכנות react
sharon1a2b3c@gmail.com
0775080852
"s יזמות ופרויקטים "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
 יש כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם כאשר מדובר ביום החתונה שלך, אבל שיער ואיפור כלה זה אחד מהשיקולים החשובים ביותר , מגמת איפור כלות לשנת 2016 העולמית הינה הדגשת איבר אחד בפנים והשאר להשאיר במראה טבעי להלן סקירה שתתן לכן רעיונות פשוטים מה כדאי לדרוש . 
תטא הלינג - רפואה טבעית לטיפול בחרדה , מגרנה וגם סרטן , ממציאת השיטה, ויאנה שטיבל, כעל פורצת דרך שריפאה רבים מסביבה ממחלות גופניות ונפשיות ואף רפאה את עצמה ממחלת סרטן סופנית . בשיטה שהגיעה וצלחה את דרכה אף לרשת ה fox news האמריקאית , בכתבה זו תמצאו מידע וראיון עם ממציאת השיטה
קולקציית מזרנים חדשה בשמרת הזורע!  מחיר סביר, חיים בריאים, ונוחות עילאית עם תמיכה מלאה לגוף, אלו הקריטריונים החשובים בהם התמקדנו בקולקציה החדשה של המזרנים מבית שמרת הזורע
עיצה מענינת ומועילה , שתוכל לחסוך לכם הרבה מאוד כסף , מי לא מכיר את איש המקצוע שרק מגיע לביקור ומוצא עוד דברים באלמנט ..
בוטיק שמלות כלה יד שניה , הינו טרנד שנוצר בעקבות כלות שהעדיפו לקנות שמלות כלה חדשות , של מעצבים או שתפרו ,תפירה אישית אצל תופרת , לשלם עליהם מחיר יקר , בסוף הערב רצו למכור , אך לא היה למי
שמלות כלה זולות-במחיר שמתאים לתקציב שלך.ממוצע עלויות החתונה להגיע גם מעל 120000 שקלים, איך לקנות שמלה בתקציב מינימלי ולהראות נפלא בליל הכלולות , ריכזנו עבורך מספר מקומות היכן ניתן למצוא שמלות כלה המחיר שפוי , ומה הקשר בין בד השמלה לאופי הכלה - טיפים מהסטלייסטית מעיין בניאן
המירוץ אחר שמלת נשף סיום יב מושלמת , הסיפור מצד המעצבות הלן וגלית , אפשר לקנות שמלה מעוצבת ב2000 ש"ח ואפשר להראות מדהים גם ברבע מחיר אני אמר אני ולא קבל?
שמלות ערב מידות גדולות - המקומות השווים ביותר לשמלות ערב מידות גדולות בארץ ובעולם. עם הצורך בבגדים יומיומיים בארץ עוד יודעים להתמודד אבל מה קורה שאת מחפשת לך שמלת ערב במידה גדולה, שלא בדיוק מתאימה לאישה הממוצעת?
מבזקים מבצעים //
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >