|
|

שוק - רשימת השווקים שעות פתיחה

פורסם לראשונה
יום ראשון, ה25 למאי, 2008, 8:45
קטגוריות:
מאת: שרון ויסברג

רשימת שווקים , שעות פתיחה ובעיקר החוויה : מה כדאי לקנות וממה כדאי להזהר , עודפי מותגים וגם חיסולי חנויות להלן רשימה שקיבלת

שוק - רשימת השווקים שעות פתיחה

שווקים במרכז שעות פתיחה ומיקום

שוק ראש העין : בכניסה לראש העין הישנה

שעות הפעילות : בימי שישי וערבי חג בלבד מהשעה 07:30 עד שלוש שעות לפני כניסת השבת או החג.

פתוח בימי שישי בלבד בין השעות 14 פירות וירקות, תותים בזול, שפע פרי הדר ולימונים מפרדסים פרטיים, פקאנים טריים פיצוחים ממתקים ג'עלה חילבה וסחוג ששמורות בצידניות המוכרות תוצרת בית אורגינל בגוד הנעלה זולה במיוחד לקטנטנים. תכשיטים ושעונים , כלי בית,תמונות קיטש בעיקר ,וילונות ומצעים , תבדקו טוב שלא תקבלו סוג ב פלאפל ומלווח אורגינלי גזעי!!! לא מומלץ לקנות שם קלטות. שימו לב לדוכן הגדול בכניסה משמאל בדרך כלל מוכרים שם עודפים של מותגים ידועים .חנייה מסביב לשוק בתשלום של 10 או בחינם ברחובות הסמוכים . 

 

כפר קאסם - שוק חיות מחמד :

שעות פעילות  : ימי שבת , בין השעות 7.00-12.00. 
בשבתות בכניסה לכפר קאסם הסמוך לראש העין ( סעו דרך מחלף קסם ) מתקיים שוק חיות מחמד השוק  בשוק אפרוחים, תרנגולות, כבשים , תוכים אוגרים, כלבים ועוד במחירים שווים לכל.



תל- אביב יפו

שוק הכרמל

שעות פעילות: ראשון - חמישי מ19:00 - 08:00 , יום שישי מ16:00 - 08:00


השוק הגדול של תל אביב הוותיק והידוע נטוע בליבה של שכונת כרם התימנים ממוקם בגב של רחוב אלנבי ומציע בעיקר מוצרי מזון למיניהם אבל גם ביגוד ואביזרי בית. ממוקם מול שינקין ומסתיים ליד מלון אינטרקונטיננטל. קל להגיע, חניה בתשלום או בסמטאות סביב בימי ראשון הנוף האנושי מכיל בעיקר פועלים זרים ופילפיניות התרים אחרי עשבי התבול והירקות המוכרים. סמטאות הכרם סביב לשוק מלאות במסעדות קטנות וביתיות, בהם יש מרק רגל תימני עם חילבה , המוגש עם לחוח טרי שפע חנויות סידקית בסמטאות הפונות לאלנבי , המקור לתבלינים טריים וקצביות המפרקות לך עופות שלמים כהרף עין ובזול. אם מגיעים לכרמל בסוף יום השישי ניתן לקנות ירקות ופירות בזיל הזול. וגם לראות מחזות עצובים של אנשים הממתינים לרגע כניסת השבת , על מנת לאסוף מהרצפה את שאריות הסחורה שנזרקו .


מדרחוב נחלת בנימין

שעות פעילות: ימים שלישי ושישי, בין השעות 17.00-10.00. 

בזאר יפהפה של מוצרי אומנות, חפצים שונים, מזכרות ומתנות, מופעי תיאטרון רחוב, נגנים, להטוטנים וקוראות בקפה ובכף היד - כל הדברים הלא-חשובים שהופכים את החיים למעניינים.


שוק הפשפשים

שעות פעילות: ראשון - חמישי מ17:00 - 08:00 , יום שישי מ14:00 - 09:00

ממוקם ביפו ומציע כמעט הכל - מבגדים ונעליים יד שניה ועד ענתיקות, אביזרי בית ורהיטים. בתוך השוק תוכלו למצוא את בית הקפה של פועה. בנוסף, בתוך השוק ממוקם מרכז עמיעד, המשמש כמרכז לתערוכות, לירידים ולמופעים. בכניסה לשוק מרחוב יפת, מאפיית אבולעפיה ה מפורסמת עם הטוסט גבינה מלא שומשום ומתפצח בפה .



שוק בצלאל

שעות פעילות: ראשון - חמישי מ17:00 - 08:00 , יום שישי מ14:00 - 09:00

ממוקם ברחוב בצלאל, הניצב לרחוב המלך ג'ורג' בקצהו הדרומי ומציע ביגוד והנעלה של החברות המובילות, במחירים מצחיקים, עודפים ומכירות של חנויות שנסגרו , שווה להגיע לעיתים קרובות ולזהות את החנויות המתמחות . ספרי ילדים, צעצועים, תכשיטים וגם מוצרי קוסמטיקה של חברות ידועות בגרושים


שוק התקווה

שעות פעילות: ראשון - חמישי: 08:00-19:00. יום שישי: 08:00-16:00 

ממוקם בלב שכונת התקווה, משמש המעוז של קבוצת הכדורגל בני יהודה , אם מגיעים לשם אחרי משחק של הקבוצה , מכל דוכן שומעים ניתוח מדוקדק של כל בעיטה. בעיקר שוק אוכל המציע מגוון של מוצרי מזון ומוצרים לבית. מסתובבים בו הרבה פועלים זרים במיוחד מאפריקה הגרים בשכונה .


יריד אמנים יוצרים - אמנות מקורית יחודית

 

שעות פעילות: יום שני, בין השעות 20:00-12:00; יום ששי, בין השעות 16:00-09:00. זיום שני, בין השעות 20:00-12:00; יום ששי, בין השעות 16:00-09:00. 

 

הפנינג של אמנים יוצרים המוכרים את עבודותיהם ברחוב דיזנגוף, בקטע שבין רחוב פרישמן לכיכר דיזנגוף. השוק מאחד אומנים, המציגים עבודות במחירים הוגנים, במגוון תחומים רב: עבודות עץ, זכוכית, קרמיקה, תכשיטים, ציור, פיסול רב גווני, מתכת, ציורי ברכה יחודיים, מיסטיקה ואמנות שימושית מהארץ ומהעולם, בגדים יד-שנייה משנות ה- 60 וה- 80 ועוד.

 

שוק עתיקות ויד שנייה

שעות פעילות: יום שלישי, בין השעות 22:00-14:00; יום שישי, בין השעות 17:00-08:00.

להגיע לשוק העתיקות בדיזנגוף זו חוויה כמו להיות בחו"ל לכמה שעות מהנות ומרגשות. השוק מרהיב ביופיו ובאופיו וניתן למצוא בו עתיקות, אוספים ופריטים נדירים , כגון: חפצי יודאיקה, תמונות, כלי עבודה ישנים, כלי מוסיקה, ספרים נדירים, כלי בית, צעצועים, אוספים נדירים, אביזרים לבימאי קולנוע ותיאטרון ועוד.




שוק לוינסקי

שעות פעילות: א-ה 09:30-17:30, ו' 09:30 עד שעתיים לפני כניסת השבת.

די קרוב לתחנה המרכזית הישנה של תל אביב , פרוס ברחוב לוינסקי וברחוב עליה שם גם מסתתר שוק ירקות קטן . מיטב מעדני העולם פיצוחים דגים מעושנים ואפילו לקרדה שפסה מהעולם , גבינות מיוון ובולגרית מבולגריה תבלינים, ניחוח קפה קלוי וטרי שמתפשט בכל הרחובות . והעיקר הבורקסים הנמכרים בכל קרן רחוב או על עגלות ברחוב, יחד עם סחלב חם או מלבי מתקתק ולימונדה צוננת בקיץ .


שווקים בדרום שעות פתיחה ומיקום

שוק רמלה-לוד 

בעיר רמלה : פתוח ביום רביעי .

ממוקם מאחורי המסגד הגדול במגרש החנייה ובסמטאות סביב. לפעמים עולים על מציאות בדוכני החאפרים , בעיקר בגדים תיקים ונעליים במחירים די זולים, האיכות בהתאם. אם אתם בסביבה כדאי לקפוץ למסעדת חליל ליד אולמי קליפסו לארוחת חומוס פול אורגינלית 5 דקות הליכה מהשוק . שוק הירקות והמזון של רמלה קבוע ופתוח כל השבוע. זה המקום לחובבי האוכל ההודי לרכוש  את התבלינים וקמח החומוס .

 

שוק שוק רמלה-לוד בעיר לוד  : פתוח בימי שלישי .

אל תשאירו חפצי ערך במכוניות , חפשו חנייה מרוחקת צמודה לבתי המגורים.

שוק שוק רמלה-לוד בעיר אשדוד :  פתוח  בימי רביעי

ברחבה קרוב לחוף הים בסגנון רמלה לוד , חניה ללא תשלום אם אתם בסביבה סעו לאיזור התעשיה הצפוני ,לרחוב העבודה חפשו את המאפיה של אלושנקה המתמחה בלחם גרוזיני מדהים וטעים , קונים ומקפיאים , ובכל פעם שתחממו את הלחם ריח של מאפיה מתפשט בבית. פרגנו לכם ארוחת צהריים בסגנון עדות טריפולי אצל מאמה מפרומה , מטבח פועלים ,פשוט,זול וטוב. או דגים אצל ויצמן ברחוב הבונים . לאידי המפורסם ול2 המסעדות שבבעלותו , דגים והאיטלקית, כדאי להגיע באמצע השבוע , ולברר אם יש עיסקיות אחרת צריך לשבור תכנית חסכון.


שוק שוק רמלה-לוד  בעיר אשקלון פתוח  בימי חמישי

מתנהל בימי חמישי בשכונת מגדל , חניה חופשית , ויש לעיתים מציאות הנמכרות על ידי תושבי ברה"מ לשעבר לחובבי הענתיקות. אוכל טוב בכניסה לאשקלון בתוך איזור התעשיה
במסעדת אסא , שרות מהיר , מחירים שפויים . ובקיץ אין כמו אתנחתא של קפה מול הים בטיילת.

שוק רמלה-לוד בעיר באר שבע : פתוח כל יום שני

קצת איבד מהאוריינטליות שבו , אולם יש לו קסם מיוחד המושך אליו בימי חמישי בדואים, עולים מרוסיה, ישראלים ,תיירים המתלהבים מכל גמל ומכל קומקום נחושת.


שווקים בצפון שעות פתיחה ומיקום

נצרת עילית מתקיימים שלושה ימי שוק - ראשון , שלישי , חמישי 
 

יום ראשון - כולו על טהרת שוק רמלה/לוד דהיינו: כל הדרוש לבית,ללבישה, להנעלה,פיצוחים ועוד - אין פירות וירקות- פתוח עד שעות הערב המאוחרות. יום שלישי - שוק מקומי. פירות,ירקות,כלי בית ומטבח וכמה דוכנים ברחבה של מציאות בדומה לשוק הפשפשים של העולים מרחבי רוסיה פתוח עד שעות אחה" המאוחרות (6-7) יום חמישי - דומה לשוק של יום שלישי. אין בו את דוכני המציאות ברחבה אבל מתווספים בסטות של ביגוד והנעלה ,פתוח עד 10 בלילה ולעיתים אף מאוחר יותר תלוי בתנועת הקונים ומזג האוויר

מעלות תרשיחא- בכניסה לתרשיחא. פתוח רק בשבתות עד השעה 15.00 ,

ביגוד, פיצוחים ,ירקות גם בלאדי וכלי בית .אל תחמיצו את דוכן המיצים הטבעיים באמצע השוק שסוחט רימונים עסיסיים בשלים וגזר מתוק בעונה טרי טרי...... חניה חינם מסביב.

כפר יסיף, במרכז הכפר, בימי שישי 

החומוסיה של אבו אדהם המפורסם , נטועה באמצע השוק , מסביב מאפיות פיתות וקונדיטוריות עם מיטב המתוקים המזרחיים.

חיפה – שוק תלפיות בהדר , שוק ותיק מתנהל בתוך מבנה סגור בשתי קומות.

שעות פעילות : פתוח בדרך כלל מהבוקר עד 16.00 בסופי שבוע עד הערב.

שימו לב : חניה בתשלום. תקפידו, בחיפה ממהרים לגרור! שוק של גבינות ושאר דגים וכבושים וכמובן ירקות ופירות. עוד בחיפה השוק של ואדי ניסנס , שמתנהל בעיקר בתוך חנויות רחוב אחד קטן , בתוככי העיר התחתית של חיפה , שקט ונעים , פתוח גם בשבתות ומכיל מלבד ירקות גם חנויות לממתקים מזרחיים , מסעדות ביתיות ודוכן לפלאפל פלאפל הזקנים המפורסם המנהל תחרות עזה עם דוכן "פלאפל הוואדי" הסמוך. והאמת שאין ממש הבדל כדאי מאד להגיע בשבוע לפני חג המולד, אז השוק מתכסה בעצי אשוח מנצנצים, נורות תאורה צבעוניות מקשטות את הרחובות ובובות סנטה אדומות ונערך בו פסטיבל שלושת הדתות ליהודים לנוצרים ו

בקריות ,שוק חוצות המפרץ בתוך חצר הקניון הממוקם מול מפעל טמבור – פתוח בשישי שבת
בסגנון שוק רמלה לוד ללא דוכני מזון. קפה ארומה במקום מספק את המנוחה לאלו שיבקשו להמתין. חניה נוחה ללא תשלום בכל החצר .

השוק של דלית אל כרמל- (שוק רמלה לוד) בכניסה לישוב לבאים מצומת אלייקים
שעות פעילות :
פתוח כל השבוע 

מתנהל רק בשבת די צפוף , כדאי להגיע מוקדם . ובמרכז הישוב שוק מזכרות פריטים מנחושת , רקמות, יבוא מהמזרח, מיועד בעיקר לתיירים וחובבי מציאות,ממוקם בתוך חנויות .

חלק מתוך מאמר באתר http://www.money-il.com

 

אודות הכותב
שרון ויסברג
ניהול דיגיטל , תכנות react
sharon1a2b3c@gmail.com
0775080852
"s יזמות ופרויקטים "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
 יש כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם כאשר מדובר ביום החתונה שלך, אבל שיער ואיפור כלה זה אחד מהשיקולים החשובים ביותר , מגמת איפור כלות לשנת 2016 העולמית הינה הדגשת איבר אחד בפנים והשאר להשאיר במראה טבעי להלן סקירה שתתן לכן רעיונות פשוטים מה כדאי לדרוש . 
לפני כמה שנים, בתור אמא להישאר ב-בית חדש וחיים על הכנסה אחד, ידעתי שאני חייבת למצוא דרך לחסוך כסף על צרכי המכולת ולאגור כמו חיתולים. התחלתי גזיר קופונים של הסופר , של סופר פארם וניו פארם . כיום אני מנסה למצוא קופונים ומבצעים למסעדות ואטרקציות , בכתבה זו אפרגן לנושא 
מחפשות שמלות צנועות לבת מצווה?בת מצווה זה אירוע של פעם בחיים,שבו ניתנת הזדמנות לילדה להיות נסיכה לערב אחד.אם את דתיה ומרגישה שקצת קשה לך למצוא לנסיכה שלך שמלה אופנתיות וצנועה ריכזנו לך מגוון אופציות שיקלו עלייך בתוך כל ההכנות ,
ברצלונה כמו כל אירופה לא זולה אך מסתבר שיש בה אואטלטים ושוק פשפשים מעולה , אז לחובבי המציאות להלן רשימה
שמלות ערב מידות גדולות - המקומות השווים ביותר לשמלות ערב מידות גדולות בארץ ובעולם. עם הצורך בבגדים יומיומיים בארץ עוד יודעים להתמודד אבל מה קורה שאת מחפשת לך שמלת ערב במידה גדולה, שלא בדיוק מתאימה לאישה הממוצעת?
עיינים ירוקות , אלו עיניים יפיפיות , כאן תמצאו טריקים ורעיונות כיצד להבליט את העיניים שיראו כמו אבני חן נדירות בפנים 
ציוד למטייל עודפים -אז איך בכל זאת אפשר להצטייד לטיול הגדול מבלי לבזבז את כל חסכונותכם? השתחררתם סופית מכל המחוייבויות והחלטתם להגשים את חלומכם ולצאת סוף סוף לטיול הגדול? היכן לקנות אוהל בזול , גרבים חמים ובקיצור איך לצאת לטיול הגדול ולהצטייד בזול.
עגילי הפנינה מרשימים למראה קלאסים , שמתאימים לכל בגד בשל צבעם הנטראלי הם מתאימים לכל הגילאים מילדות ועד נשים מבוגרות . לפנינה כוח של פוריות ומלכות ולכן אין זה פלא שעגילי הפנינה מבוקשים עי נשים רבות בעול
מבזקים מבצעים //
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >