|
|

שמלת שושבינה - 6 טיפים מנצחים בבחירת השמלה לקטנטנה

פורסם לראשונה
יום שלישי, 05 לפבואר, 2019, 15:20
קטגוריות:
מאת: דורית גבירץ

שמלת שושבינה מהממת וכתר קטן או אפילו הינומה על ראשן,מפזזות להן בדרכן אל החופה ומפזרות אחריהן שובל של פרחים ואהבה – השושבינות . ואיזו התרגשות- הבייבי שלך נבחרה לתפקיד. עכשיו צריך להתאים לה את השמלה שתיקח את כל הפוקוס ותגרום לה להרגיש נסיכה לערב אחד.

שמלת שושבינה - 6 טיפים מנצחים בבחירת השמלה לקטנטנה

היום הגדול הגיע, ולא לא מדובר ביום החתונה שלה כי היא עדיין ילדה אבל כנראה, שאף אחד מפמליית הכלה לא מושך יותר תשומת לב מהשושבינה, כל העיניים יהיו על הנסיכה הקטנה בעודה צועדת על עבר בחופה מפזרת עלי פרחים וחיוכים לכל אורח. לא משנה באיזה גיל, לבישת שמלת השושבינה המושלמת תגרום לבייבי שלך להרגיש מיוחדת ובטוחה בעצמה לאורך כל הערב.

מלבד העובדה שהיא תראה מתוקה להפליא, השמלה חייבת להתאים לה בדיוק, בדיוק בשביל זה הכנו במיוחד עבורכן המאמות את 6 הטיפים המנצחים לבחירת שמלת השושבינה עבור הבייבי שלך .

 
שמלת שושבינה - סגנון וצבע
כשאת בוחרת שמלת שושבינה לבייבי שלך אין חוקים מוגדרים המכתיבים את הגזרה, הצבע, הסטייל או הבד. לעומת זאת, רוב הכלות אוהבות ששמלות השושבינה שלהן יתאימו לאסתטיקה העיצובית באירוע. האופציה הפופולרית ביותר היא שמלה בצבע לבן או שמלה מוזהבת בצבע שנהב עדין שמזכירה או זהה לשמלת הכלה.
אופציה נוספת, היא לבחור בשמלה בגוון השמלות של המלוות או שלך עצמך, בעיקר אם היא קטנה וצריכה מלווה בעודה צועדת לחופה – אופציה זו תעניק גוון מעניין ואחר לשושבינה הצעירה ותאפשר לה בטחון בעודה צועדת בשמלה כמו של הגדולים.
אם את מתלבטת מאוד אל תהססי לשאול את הבייבי שלך מה היא אוהבת – ילדים תמיד אומרים מה הם רוצים.
 
שמלות שושבינה - עם שרוול ללא שרוול? 
שמלות לשושבינה לא חייבות להיות מתאימות לעונה, המלצה שלנו היא להישאר עם שמלה ללא שרוולים גם אם היה והקטנטנה נבחרה לחתונת החורף הקרובה אין שום בעיה להוסיף עליונית קלילה ומקסימה – כך היא תוכל להתאים את עצמה לכל מזג אוויר שלא יגיע באותו היום וגם תוכלי לשמור אותה לבאות.
 
לשושבינה הקטנה כדאי שיהיה נוח 
כשאת בוחרת שמלת שושבינה לבייבי שלך אל תתקבעי למצוא את המידה המדויקת.
שמלות נשף בסגנון שושבינה יכולות להרגיש מעט מגבילות בתזוזה וכידוע ילדים אוהבים להשתולל. את ההתאמות המושלמות השאירי למבוגרים ותני לה ללבוש את השמלה גם היא מעט לא בגודל, בנוסף היא תוכל לשמש גם לשנים הבאות.

סוג הבד משנה בהחלט - שמלה מבד רך ונעים עדיף
נצא מנקודת הנחה שילדים זזים. ועוד נקודת הנחה שהם זזים הרבה. אל תבחרי בסוג בד נוקשה כבד או מגרד, שימי לב בבחירת שמלת השושבינה.  רצוי לבחור בד עמיד לקמטים וקרעים כדוגמת בד סטן. שיפון ואורגנזה הם גם בדים נכונים ומתאימים לשמלות שושבינה לילדות. אם את מעוניינת בהוספת אפקט נסיכתי, בד טול יעה את העבודה וייתן את אפקט הבלרינה שבייבי שלך אוהבת. וגם את .
טיפ: מעצבים לילדים אוהבים להשתמש בבד משי מכיוון שהוא נוח ונעים למגע גוף אך במקרה זה הוא עלול להיקרע מהר מאוד ואינו מתאים.

אורך השמלה 
בבחירת אורך השמלה יש לקחת בחשבון את גיל השושבינה. למה אנחנו אומרים לכם את זה?  רוב שמלות השושבינה מגיעות בשני סוגי אורכים עיקריים: אורך רצפה, אורך ברך. אורך ברך או מיני יתאים לידות צעירות יותר כיוון שאין סכנה לדריכה על השמלה ונפילה.
שמלות באורך רצפה לעומת זאת נוטות להראות אלגנטיות יותר ולכן יתאימו בהחלט לילדות הבוגרות יותר.
טיפ חשוב: שקלי את אורך המחשוף הקדמי גם כן, שמלות עם מחשוף לא מתאימות לילדות צעירות, עבורן רצוי שמלות שימנעו תקלות עם מחשוף ישר או גבוה.
 
עלות השמלה
לא פחות חשוב מהמראה היא עלות השמלה. את יכולה לרכוש לבייבי שלך שמלה מהרבה מקומות, חנויות אונליין, חנויות כלבו או אפילו לעצב שמלה במיוחד עבורה בתפירה אישית . ההמלצה החמה שלנו היא להימנע מעלויות מיותרות , קבעי תקציב  מראש ועמדי בו .
 
בהזדמנות זו אנחנו מזמינים אותך להתארח אצלנו בעמוד – שמלות שושבינה, לקבל השראה וגם לרכוש את השמלות המתאימות ביותר מתוך מגוון העסקים שלנו באתר.
 
נתראה באירוע הבא,
צוות Price4all

* הכתבה נכתבה בלשון נקבה אך פונה לשני המינים* 

אודות הכותב
דורית גבירץ
כתיבת תוכן שיווקי
Alefadtaav@gmail.com
0526504083
"א עד ת כתיבת תוכן "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
שמלות ערב מידות גדולות - המקומות השווים ביותר לשמלות ערב מידות גדולות בארץ ובעולם. עם הצורך בבגדים יומיומיים בארץ עוד יודעים להתמודד אבל מה קורה שאת מחפשת לך שמלת ערב במידה גדולה, שלא בדיוק מתאימה לאישה הממוצעת?
שמלות ערב צנועות - מה יצא מהאופנה ? יש לך אירוע ואין לך מושג איפה להתחיל לחפש.? מה באופנה ומה לא? מסתבר שהאופנה של שמלות צנועות של נשים דתיות מבני ברק שונה מהקו של נשים דתיות לאומיות , או נשים חילוניות שמחפשות שמלות צנועות מהאופנה האחרונה באירופה , הכתבה תעשה קצת סדר
30 סיבות להיות טבעוני או צמחוני - תחליטו בעצמכם , בשר זה בריא ? בתנך אכלו בשר , מצווה לאכול בשר , הטענות שעולות אצלנו ואצל אחרים חוזרות על עצמן. אולי אתם מכירים את מקצתן, חלקן או רובם? ריכזתי עבורכם 30 טענות, תירוצים, מחשבות או איך שתקראו לזה. אם יש חדשות מוזמנים לחדש ולהוסיף
עם השנים נוכחתי לגלות שאני וחברותיי, גם מכרות בעבודה וחברות מהלימודים כולנו קונות שמלות ערב באופן דומה. בכל תקופה בחיינו אנו רוכשות שמלת ערב בסגנון אחר ובמחיר שונה לגמרי
חשוב להתאים את סגנון המצעים לעיצוב הכולל של חדר השינה , יש מוטיב חוזר של הרומנטיקה ולורה אשלי  בחדר השינה , פרחים , מצעי סאטן כותנה ,צורות גאומטריות וגם רטרו . להלן טיפים לשילוב מצעים ושדרוג עיצוב חדר השינה , באמצעות צבע , מצעים וכריות נוי   
קולקציית מזרנים חדשה בשמרת הזורע!  מחיר סביר, חיים בריאים, ונוחות עילאית עם תמיכה מלאה לגוף, אלו הקריטריונים החשובים בהם התמקדנו בקולקציה החדשה של המזרנים מבית שמרת הזורע
לפני החתונה הכל נראה חשוב, אבל רק מי שהיה שם יודע בדיוק אילו זכרונות נשארים.רעיונות קניית שמלת כלה עד 1500 שח, זר פרחים ב30 שח, ואולי גם בחינם... שיהיה רק במזל
שוק בצלאל , שוק הכרמל יומן סטליסטית , בואו נחווה את חוויות השוק מה ניתן לקנות ב100 ש"ח
מבזקים מבצעים //
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >