|
|

בגדי ערב ושמלות למידות גדולות

פורסם לראשונה
יום שלישי, ה28 למאי, 2013, 18:59
קטגוריות:
מאת: שרון ויסברג

זה לא סוד שבחלונות הראווה מוצגות השמלות על ידי בובות רזות בעלות חזה קטן. מסתבר שמחצית מהנשים בארץ לובשות דווקא את מה שמשתייך לקטגורית המידות הגדולות. להלן מעט מידע ומחירון מומלץ לגבי בגדי ערב ושמלות למידות גדולות מתוך סקירה באינטרנט.

בגדי ערב ושמלות למידות גדולות

פעמים רבות בגדים במידות גדולות הם הגדלה של בגדים שעוצבו למידות קטנות, מבלי לדייק מבחינת הפרופורציות. כאשר אתן רוצות להיראות מצויין, כדאי לחפש היכן שהבגדים מעוצבים לכל אחת על פי הצורה היחודית שלה.

שמלות ערב למידות גדולות 

בנות, הגיע הזמן לגוון. נכון, שחור זה קלאסי, וגם מחמיא, אבל אפשר להיות מוחמאת בכל צבע אחר. הסוד הוא לטשטש את החסרונות ולהבליט את היתרונות. קו מותן גבוה, לדוגמה, יחמיא כמעט לכל אחת, וידגיש את מבנה שעון החול הסקסי. הקיץ בולטים צבעי הפודרה , מנטה , רוחב, וכמו בשנים האחרונות, שלל של פטרנים פרחוניים . 

 בגדי מעצבים למידות גדולות

ברשתות האפנה למידות גדולות נכמו אריסטו שמט , דיסקרט יתן היה למצוא מאז ומתמיד בגדים אלגנטיים למלאות במחירים נוחים, עד 600 ש"ח. הבעיה היא שהמבחר מצומצם, ואף אחת מאיתנו לא תשמח לפגוש בחתונה של בת הדוד את השמלה שהיא לובשת על מישהי אחרת. 

אם את מחפשת שמלות ערב  וייחודיות, כאלו שיעניקו לך מראה מרשים ושונה משל שאר הנשים באירוע אליו את מתכוננת, חשוב מאוד שתדעי כיצד לבחור בצורה נכונה את הצבע של השמלה. צבע השמלה חייב להתאים לא רק לאירוע עצמו, אלא גם אלייך – לעור הפנים שלך ולסגנון האהוב עלייך. לדוגמא, ישנן נשים אשר שמלות ערב בצבע אדום יראו עליהן מרשימות וקלאסיות, בעוד על נשים אחרות  הצבע יראה לא שייך , לרוב הנשים שחור מנצח לעומת זאת צבעים כמו צהוב או פודרה יש להתאים לגוון עורך . לכן כדאי למדוד כמה צבעים שונים לפני שבוחרים את השמלה הסופית, וכך ניתן לראות את ההבדלים בין הצבעים השונים על אותה אישה.

 תופרת פרטית תוכל למדוד את מידותיך ולעצב לך שמלה בתפירה אישית, אפשר לבחור צבע וגזרה, והמחירים נעים בין 2,000 ל-5,000 ש"ח, תלוי בדגם ובתופרת עצמה.

 מי שאינה ממהרת אל התופרת, יכולה כבר לנשום לרווחה. בשנים האחרונות אפשר למצוא יותר ויותר מעצבים שמתייחסים גם למי שעסיסית או בורכה במבנה עגלגל. המחירים בדרך כלל לא עולים על 1,500 ש"ח. המעצבת עדנה פז למותג נפרטיטי, מתייחסת בעיצוביה אל הגוף הנשי, תוך שימת לב גם לנוחות ולנעימות של הבד. ניתן להשיג את עיצוביה גם בחנויות כמו אמי, ומותגים בבילו.
 
 קישור לבגדי ערב ושמלות למידות גדולות.

אודות הכותב
שרון ויסברג
ניהול דיגיטל , תכנות react
sharon1a2b3c@gmail.com
0775080852
"s יזמות ופרויקטים "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
נעלי בנות מצווה ולשושבינות - אלו צבעים וגזרות באופנה? לילדתינו יש אירוע אנו ממהרות להגשים לה את הפנטזיה להיות מלכה ליום אחד. המירוץ אחר שמלה ונעל לשושבינה / לבת המצווה או לנשף הסיום אשר תמיד מסתכם בכסף או זהב
עיינים ירוקות , אלו עיניים יפיפיות , כאן תמצאו טריקים ורעיונות כיצד להבליט את העיניים שיראו כמו אבני חן נדירות בפנים 
תטא הלינג - רפואה טבעית לטיפול בחרדה , מגרנה וגם סרטן , ממציאת השיטה, ויאנה שטיבל, כעל פורצת דרך שריפאה רבים מסביבה ממחלות גופניות ונפשיות ואף רפאה את עצמה ממחלת סרטן סופנית . בשיטה שהגיעה וצלחה את דרכה אף לרשת ה fox news האמריקאית , בכתבה זו תמצאו מידע וראיון עם ממציאת השיטה
ציוד למטייל עודפים -אז איך בכל זאת אפשר להצטייד לטיול הגדול מבלי לבזבז את כל חסכונותכם? השתחררתם סופית מכל המחוייבויות והחלטתם להגשים את חלומכם ולצאת סוף סוף לטיול הגדול? היכן לקנות אוהל בזול , גרבים חמים ובקיצור איך לצאת לטיול הגדול ולהצטייד בזול.
מחפשת לעשות תסרוקת לערב או תסרוקת לכלה ? להלן מידע שנאסף ממיטב מעצבי תסרוקות לכלות וערב , קבלו את טרנדים לשנת 2018
עם השנים נוכחתי לגלות שאני וחברותיי, גם מכרות בעבודה וחברות מהלימודים כולנו קונות שמלות ערב באופן דומה. בכל תקופה בחיינו אנו רוכשות שמלת ערב בסגנון אחר ובמחיר שונה לגמרי
מחפשות שמלות לבת מצווה מהחלומות ? נפוחות ? צמודות לגוף?   מסתבר שיש מלא אפשריות , לבחור ברשת , ללכת לחנות בגדי ילדים לארועים , להגיע למעצבת ממומחית , או בכלל לתפור את שמלת החלומות להלן מידע למחפשות את שמלת החלומות , וגם טיפים שווים לאן כדאי ללכת 
עגילי הפנינה מרשימים למראה קלאסים , שמתאימים לכל בגד בשל צבעם הנטראלי הם מתאימים לכל הגילאים מילדות ועד נשים מבוגרות . לפנינה כוח של פוריות ומלכות ולכן אין זה פלא שעגילי הפנינה מבוקשים עי נשים רבות בעול
מבזקים מבצעים //
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >