|
|

משחקי הלבשה-יוצאות מהמסכים ועושות את זה במציאות

פורסם לראשונה
יום שלישי, 03 לספטמבר, 2019, 3:05
קטגוריות: , , ,
מאת: מעיין בניאן

משחקי הלבשה-יוצאות מהמסכים ועושות את זה במציאות.מוציאה את הנערות והילדות מהרשת.המשחק החדש שתופס את המדינה יוצא מהמסכים. האטרקציה שמשגעת את כל העולם הולכת להטריף את כל הבנות במסיבה כאן בישראל , משחקי בנות כמו דומנית על , מסיבת יום הולדת , מה תלבש הפיה , קניות הוליווד . הדמיות הופכות למציאות

משחקי הלבשה-יוצאות מהמסכים ועושות את זה במציאות

בסד

משחקי הלבשה-יוצאות מהמסכים ועושות את זה במציאות.שמי מעיין בניאן,בת 38.אמא לאוריה בת 15.5.בעלת ניסיון רב שנים בעבודה בבתי ספר ובחינוך הבלתי פורמלי.בעלת תואר בהוראה ותעודת סטייליסטית טיפולית עם התמחות במתבגרות.בעלת ניסיון רב בהופעות והפעלות קהל.

איך בעצם נולד הרעיון? מה עומד מאחורי זה?

תחשבי מה עושה לך סיבוב שופינג בקניון? איך סיבוב קניות של בגדים ונעליים מעלה את האדרנלין.חקרתי וחיפשתי את הדבר הבא-אטרקציה שלא קיימת בתחום הסטיילינג.אטרקציה שמחברת את העולם הטכנולוגי שלנו למציאות.

משחקי הבנות הכי פופולאריים בארץ ובעולם הם משחקי הלבשה ברשת.

משחקי ההלבשה הפופולרים ברשת הם : דוגמנית על, בקרי אצל המעצב מספר 1,
משחקים הלבשה חדשים ברשת הם:  סחרחורת קניות:הוליווד, מסיבת יום הולדת, מה תלבש הפיה, בגדים למסיבה, יום החתונה הגיע, תצוגת אופנה 22.

סטילינג רשת : הבנות אוהבות לבחור דמות ולאבזר אותה , כך שדרכה הן מגשימות את החלום שלהן.שמלות קצפת,נעליים מנצנצות,תכשיטים,כובעים, תיקים, פאות. זה בעצם ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות. כל זה עבר למציאות.

אטרקציה חדשה ליום הולדת : משחקי הלבשה-יוצאות מהמסכים ועושות את זה במציאות.

הדבר הבא שפיתחתי כיזמת עם חזון.מסיבת הלבשה ליום הולדת.האטרקציה החמה.פיתוח בלעדי.ככל שאני עוסקת בזה יותר אני מגלה עד כמה יש לזה חשיבות משמעותית בחיים של הילדות שלנו.אם הבנות שלנו כל כך אוהבות לשחק במשחקי הלבשה ברשת תארו לכן מה יקרה להן כשזה יקרה במציאות.

משחקי הלבשה - משחק הבנות  החמים ברשת . האטרקציה החמה ליום הולדת

משחקי הלבשה ואיפור :  אפליקצית דוגמנית על

חלק 1:כל אחת הופכת להיות דוגמנית על.בוחרת שמלה ממגוון רחב של שמלות.מתאימה נעליים מנצנצות,אקססוריז וכל מה שרק חלמה עליו.החברות מעצבות תסרוקות אחת לשניה,מאפרות אחת את השניה ומורחות לק.חלק 2:כשכל הדוגמניות מוכנות נערוך תצוגת אופנה.כל אחת בתורה תצעד על המסלול ותצטלם.חלק 3:לומדות לצלם את התמונה הכי כובשת ברשת,לומדות להיות הכותבות הכי טובות ומעלות לאינסטוש.

אפליקציות למשחקי בנות : בגדים למסיבה

כולנו הנסיכות של המסיבה. חלק 1: הבנות מתחלקות לזוגות ומלבישות אחת את השניה.בוחרות את הלוק המנצח מתוך מגוון ענק של בגדים.מאפרות ומסרקות אחת את השניה ומורחות לק. חלק 2: משחקי נסיכות מגוונים כמו:חפשי את הכתר,איפה הנעל של סינדרלה ועוד.

מה תלבש הפיה

חלק 1: נסיכת היומולדת היא הפיה.כל החברות בוחרות לה את השמלה המנצחת.מכתירות אותה לפיה הראשית.הפיה בוחרת כתר ושרביט.חלק 2: כולן הופכות לפיות.בוחרות לעצמן שמלה,שרביט וכתר.חלק 3: הפיות הקסומות עושות קסמים לצלילי מוזיקה.

וזה לא הכל - משחק הלבשה מהרשת בהתאמה אישית 

סטילנג והלבשת מלכת היום הולדת ועוד הפתעות 

ממש כמו כלה ביום חתונתה , יום ההולדת של הנסיכה שלך יהיה מושלם, אטרקטיבי וחדשני עם משחקי הלבשה במציאות. כולן שותפות במשחק. משחקי בנות שכולן אוהבות.תני לנסיכה שלך ולחברות שלה להנות מחוויה בלתי נשכחת.להרגיש במציאות את מה שהיה בשבילן עד עכשיו משחק ברשת.תארי לך כמה שזה יהיה מרגש לעשות את זה במציאות.

משחקי הלבשה-הדבר הבא יכול להיות אצלך.ביום ההולדת של הנסיכה שלך

 

 

אודות הכותב
מעיין בניאן
סטייליסטית טיפולית
maayanor6@gmail.com
0525360319
"יש לך מקום"
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
אופנת נעלי אולסטאר חזרו ובגדול , ומי שלא זרק אז בכלל הרוויח , כיצד ניתן לשלב אותם במלתחה ?  עיצות מסטיליסטית אישית ובפעם הבאה נשמור בארון , לדעתינו גם הקידס הלבנות בדרך
אופנת נשים למידות גדולות - מותר לך לאהוב את עצמך. סטיילינג למידות גדולות.מאגר טיפים בשבילך. אם את בעלת מידה גדולה זה לא אומר שאת לא יכולה לא ללבוש מה שאת רוצה. יש הרבה טיפים שיכולים לעזור לך לשדרג את ההתלבשות שלך,כך שתיראי ותרגישי הכי טוב עם עצמך.הסטיילינג הטיפולי מתעסק המון בהשפ
ברצלונה כמו כל אירופה לא זולה אך מסתבר שיש בה אואטלטים ושוק פשפשים מעולה , אז לחובבי המציאות להלן רשימה
נקבעה החתונה ועכשיו נותר לחפש שמלת כלה, מתחיל המירוץ. היכן כדאי להתחיל לחפש? מי מעצב שמלת כלה מיוחדת לקהל הדתי?וגם במחיר הגיוני, הרי מדובר רק בערב אחד..
שמלות ערב להשכרה - האם להשכיר או לקנות שמלת ערב ? אחת הסיבות שמדובר לעיתים בשמלה חד פעמית אותה אנו רוצים לרכוש , אך מצד שני אותה שמלה מאוד יקרה לרכישה , לעיתים השכרת אותה שמלת ערב יכולה להגיע לשליש המחיר ממחיר קניה
קולקציית מזרנים חדשה בשמרת הזורע!  מחיר סביר, חיים בריאים, ונוחות עילאית עם תמיכה מלאה לגוף, אלו הקריטריונים החשובים בהם התמקדנו בקולקציה החדשה של המזרנים מבית שמרת הזורע
30 סיבות להיות טבעוני או צמחוני - תחליטו בעצמכם , בשר זה בריא ? בתנך אכלו בשר , מצווה לאכול בשר , הטענות שעולות אצלנו ואצל אחרים חוזרות על עצמן. אולי אתם מכירים את מקצתן, חלקן או רובם? ריכזתי עבורכם 30 טענות, תירוצים, מחשבות או איך שתקראו לזה. אם יש חדשות מוזמנים לחדש ולהוסיף
שוק ראש העין ? שווה ?כחובבת מציאות ושופינג ,הלכתי בעיקבות השמועות והסיפורים - לשוק ראש העין לאחר מחקר של שעתיים להלן המציאות השוות של השוק - נשמח לשמוע עידכונים
מבזקים מבצעים //
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >