|
|

שמלות ערב מידות גדולות - הרזון אינו מכתיב את האופנה!

פורסם לראשונה
יום ראשון, 27 לינואר, 2019, 4:48
קטגוריות: ,
מאת: דורית גבירץ

שמלות ערב מידות גדולות - הרזון אינו מכתיב את האופנה! עולם חדש נפתח, עולם בו כל הכללים נפרצו, עולם בו המעצבים הבינו שצריך לעצב לנשים אמיתיות , ונשים נראות נפלא במידה שהיא גם מעבר למידה 40, עולם בו מודל ה 90-60-90 כבר רחוק מלהיות מודל היופי.

שמלות ערב מידות גדולות - הרזון אינו מכתיב את האופנה!

כשמדובר בשמלות ערב למידות גדולות, כללי המשחק משתנים, לא כל דבר מונח בצורה מדויקת על הגוף, ואת מוצאת את עצמך מפקפקת בבחירות. באופנה כמו באופנה ולמרות שהצווים תכופים ומשתנים מעת לעת, הכלל החשוב ביותר לזכור הוא "להלביש את הגוף שלך", כל אישה צריכה לדעת ולהכיר את צורת הגוף שלה ובעזרתה תוכלי לדעת  ולמצוא שמלות המחמיאות לגזרת גופך גם אם מדובר בשמלות ערב במידות גדולות. 

שמלות יכולות להסתיר או להבליט חלקים בגופך !

בין אם מדובר בשמלות ערב למידות גדולות, שמלות ערב למלאות, שמלות ערב לגוף לא סימטרי, או סתם שמלות ערב לפני שאת נבהלת ואומרת לעצמך ששום דבר לא מתאים לך הגיע הזמן לבחון את הגוף, ולא זה לא מצריך ביקור אצל מנתח פלסטי. בבואך לבחון את סוג גופך אל תתייחסי לגובה ולמשקל אלא לצורת הגוף, גבוהה או נמוכה, מידה 44 או 60, ייתכן ואותה שמלה תתאים לכן!
באופן כללי, ניתן להתייחס לחמש קטגוריות של צורות גוף: אגס, טריז (משולש הפוך), מלבן, תפוח, שעון חול. גופך יכול להיכלל בכל אחת מהקטגוריות הללו או מספר מהם יחד.
 
התאמת שמלה למבנה גוף , מה מתאים למי ?
 
אגס: איזון בין חלקי הגוף.

המפתח העיקרי בבואך לבחור שמלת ערב במידה גדולה המתאימה לך הוא יצירת איזון בין חלק הגוף העליון לחלקו התחתון דרך משיכת תשומת לב לחלק גופך העליון. תוכלי להוסיף נפח על ידי צבע או הדפס, עיטורים או אביזרים שונים-בכל צורה תצאי מנצחת.
עשי: לבשי שמלה עם חלק תחתון בגזרת A, רצוי בצבעים כהים ונעלי נעלי עקב על מנת להאריך את הרגליים. 
בחלק העליון הדגישי את הזרועות בעזרת גזרה ומבנה צמודי מותן ומעל קו ירכיים בעלות הדפס או צבע, שרוולים תפוחים ומעוטרים או בלי שרוולים בעזרת צווארון קולר. גם אם הם יצאו מהאופנה כריות כתפיים מוסתרות הן חברות טובות, חלק עליון בעל הרחבה של הכתף עם שילוב של מחשוף עמוק ידאג שכל העיניים יתמקדו רק בך.
אל תעשי: חצאיות עפרון, מכפלות בקו ירכיים או חצאיות בעלות קפלים פתוחים.
 
טריז: כשהחזה והכתפיים רחבות יותר מהמותניים והירכיים.

מי שאמר לך שאם יש לך כתפיים רחבות את לא יכולה ללבוש שמלות, כנראה טעה ובענק. במקרה הזה נרצה לטשטש את חלק הגוף העליון ולהתמקד במותניים.
עשי: שמלות מקושקשות או שמלות בצבעים בהירים בחלקן התחתון, חצאיות מלאות וארוכות עם הצרה במותן כמו גזרת מעטפה יהיו נפלאות עבורך במקרה זה.
אל תעשי: רצועות ספגטי , צווארון סירה או צווארון קולר, חצאיות עפרון צרות.
 
מלבן: מבנה גוף בקו ישר

גם כאן יש פתרונות – הדגישי את אזור הזרועות והרגליים, אין צורך לטשטש אזורים אחרים. הכלל החשוב הוא לא לפחד להעז – צבעים וטקסטורות ואפילו לערבב ביניהם יפתרו את הבעיה ויצרו סקס אפיל מחמיא.
עשי: לבשי שמלות בגזרת קולר או סלסולים באזור החזה המדגישים את החלק העליון ומחמיאים לחזה. רכשי חזייה נכונה המתאימה במדויק למידותייך ומבליטה את אזור החזה. שמלות בעלות שכבות שונות יכולות ליצור מימדים נוספים ויחבקו את הגוף מכל צדדיו.  חצאית עפרון בגזרה גבוהה תדגיש את המותן והקימורים הטבעיים בגופך ותקנה לך מראה סקסי. חפצה נפשך במראה הנשי הקלאסי? חצאית מתרחבת ומלאה תעשה את העבודה בצורה נפלאה.
אל תעשי: חלק עליון בעל קו מותן נמוך או ללא קו מותן בכלל, צווארון סגור או צווארון גולף, חלק עליון במפתח מרובע, הדפסים ורטיקלים, חצאיות מיני, או חצאיות בגזרה ישרה.

תפוח: רוב המשקל מתרכז מעל היריכיים צלעות וכפתיים רחבות.
המראה העגול הוא מראה שרוב המעצבים לא יודעים להתמודד איתו בגלל שאין חלק בגוף אותו ניתן להדגיש. המראה הכללי עגול במיוחד באזור פלג הגוף העליון והוא מאופיין בישבן שטוח ואזור בטן גדול.  המפתח הוא ליצור אורך גוף וטשטוש אזור הבטן.
עשי: חייט – לא רק לגברים, המראה המחויט הוא השולט. הוספת ז'קט מחויט בגזרת פרינסס ייצור אשליה של מותן וידגיש את הקימורים הטבעיים בגופך. המראה והצבעים המונוכרומטיים הם הכיוון עבורך, היעזרי בצווארון בצורת V על מנת ליצור מראה פלג גוף עליון ארוך, חזייה טובה בעלת הרמה נכונה והדגשת החזה.
לבשי שמלות או חצאיות קצרות על מנת להאריך את מראה הרגליים תוך תשומת לב לכיסוי היריכיים הסתירי בליטות בבטן וביריכים על ידי בחירת מחטב איכותי ושמלות בגזרות קלילות ורחבות.
אל תעשי: בדי לייקרה צמודים, בולרו, צווארון גוף, הדפסים קטנים, גולף, חלק עליון מעוטר או עם וולנים באזור החזה.

שעון חול: הנכס שבמותן.
אם את שייכת לקטגוריה הזו הכתפיים והירכיים של באותו הרוחב והפרופורציות ואת בעלת מותניים צרות .  אל תפחדי להדגיש את הקימורים שלך בגוף ותצאי עם לוק מנצח.
עשי: לבשי שמלות ערב במידה גדולה ומתאימה לגופך המבליטה את הקימורים בגוף בדגש על המותניים. שימוש בחגורה במותן בשילוב עם בדים קלים ונינוחים יעזור להדגיש את צורתו הטבעית של הגוף ויעניק לך לוק מנצח.
אל תעשי: שמלות שק ושמלות רחבות בגזרה ישרה .
 
אז בפעם הבאה שאת מתלבטת, חושבת, בודקת, משווה או אפילו סתם מדמיינת את שמלת הערב החדשה שתהיה לך הנכס החדש בארון הבגדים לקראת האירוע הבא , שמרי את הכתבה והקליקי
 שמלות ערב מידות גדולות.
 

אודות הכותב
דורית גבירץ
כתיבת תוכן שיווקי
Alefadtaav@gmail.com
0526504083
"א עד ת כתיבת תוכן "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
יום הולדת בסגנון השרדות , פתח טרנד חדש - לא חייבים להביא מפעיל ולשלם אלפי שקלים . מוצג בפניכם יום הולדת בסיגנון השרדות , ב400 שקל כולל עוגה
 מחפשת שמלת כלה זולה ? חברות, קודם תגדירו מהו מחיר שפוי עבורכן. זיכרו, מחיר שמלת כלה ממוצעת בשוק 5,500 ש"ח.
בוטיק שמלות כלה יד שניה , הינו טרנד שנוצר בעקבות כלות שהעדיפו לקנות שמלות כלה חדשות , של מעצבים או שתפרו ,תפירה אישית אצל תופרת , לשלם עליהם מחיר יקר , בסוף הערב רצו למכור , אך לא היה למי
 כמה כללים כיצד לקנות נכון בגדי נשים כדי להראות בסטייל , להראות בסטייל זה לא רק לקנות מותגים , אלא לדעת איך להתאים אותם למידות הגוף ולפריטים אחרים , בכתבה זו רינה בר , סטיליסטית של נשים מצליחות  תלמד אותכם כיצד לקנות נכון , ולהתאים בגדים בחנויות ובחנויות בגדים
משחקי הלבשה-יוצאות מהמסכים ועושות את זה במציאות.מוציאה את הנערות והילדות מהרשת.המשחק החדש שתופס את המדינה יוצא מהמסכים. האטרקציה שמשגעת את כל העולם הולכת להטריף את כל הבנות במסיבה כאן בישראל להנות מהמשחק במציאות
שמלות ערב מידות גדולות - הרזון אינו מכתיב את האופנה! יופיין הייחודי של שמלות הערב במידות הגדולות הפך לשם דבר בעולם האופנה, הסגנונות והגזרות שהולמים את הקימורים החושניים גדלים מיום ליום וכך גם האפשרויות שלך למצוא שמלת ערב במידה גדולה בגזרה המתאימה והמדויקת עבורך!
עגילי הפנינה מרשימים למראה קלאסים , שמתאימים לכל בגד בשל צבעם הנטראלי הם מתאימים לכל הגילאים מילדות ועד נשים מבוגרות . לפנינה כוח של פוריות ומלכות ולכן אין זה פלא שעגילי הפנינה מבוקשים עי נשים רבות בעול
אופנת נשים למידות גדולות - מותר לך לאהוב את עצמך. סטיילינג למידות גדולות.מאגר טיפים בשבילך. אם את בעלת מידה גדולה זה לא אומר שאת לא יכולה לא ללבוש מה שאת רוצה. יש הרבה טיפים שיכולים לעזור לך לשדרג את ההתלבשות שלך,כך שתיראי ותרגישי הכי טוב עם עצמך.הסטיילינג הטיפולי מתעסק המון בהשפ
מבזקים מבצעים //
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >