|
|

שמלות ערב צנועות - מה יצא מהאופנה ?

פורסם לראשונה
יום שלישי , 7 לאוגוסט , 2019, 17:04
קטגוריות:
מאת: שרון ויסברג

שמלות ערב צנועות - מה יצא מהאופנה ? שמלת ערב צנועה הינה פריט מבוקש וחוצה מגזרים. נשים רבות מוצאות כי באירועים משמעותיים בחייהן הן מעדיפות להיראות מתוחכמות אופנתית באופן צנוע וסולידי. השאיפה היא להשיג מראה מכובד, מחמיא, יוקרתי ואלגנטי ולכן פחות מעוניינות במפתחים עמוקים מדי, מכפלות קצרצרות, או שקיפויות שלעיתים מביכים מול קהל ומאד לא מכבדים אותן בתור נשים.

שמלות ערב צנועות - מה יצא מהאופנה ?

שמלת ערב צנועה הפכה בשנים האחרונות לטרנד של ממש, לא רק בקרב קהל הדתיות. מחשופים סגורים, שרוולים, מכפלת עד קו הברך, או באורך מקסי הן דבר שבשגרה בחנויות האופנה השונות, הן בשמלות היום-יומיות והן בשמלות הערב.

שמלות צנועות פשוטות וקלילות - כן לשבת לא לארוע יוקרתי

ישנם כיום מותגים רבים, צעירים ורעננים המייצרים או מייבאים שמלות צנועות ליום יום או חגים, שמלות ערב פשוטות, קלילות ולא מחייבות וכיסויי ראש מיוחדים שממש משדרגים את כל ההופעה והופכים אותה להכי מעודכנת ושיקית.

בסיבוב בחנויות בבני ברק מצאנו שמלות צנועות לארועים  , לנשים חרדיות : שמלות מיובאות מאירופה, או טורקיה , עם שרוולים ארוכים , בדים קשיחים , ובעיקר אפליקציות על הבגד , חרוזים , פרחים , נצנצים וכדומה

 בחנות באנה בגבעת שמואל  , מצאנו שמלות ערב צנועות בסטייל 

זה המקום למצוא שמלות ערב צנועות במבחר דגמים מרשים ביותר, בכל הגזרות ובכל האורכים: מידי / מקסי.

ואל דאגה, תמיד ימצאו פתרונות יצירתיים לשמלות ערב שאינן צנועות מלכתחילה, שכן המותג פונה לכל הקהלים: חילוניות, דתיות ואף חרדיות.

התאמת שמלות לנשים דתיות

אם השמלות המוצעות למכירה לא כוללות שרוולים, ניתן לבקש להוסיף שרוולים לרובן, או להזמין שמלה חדשה בהזמנה אישית, לפי מידה וצבע ורמת צניעות מדוייקת לפי דרישות הלקוחה.

אופציה נוספת היא ג'קטים קטנים ומחויטים המותאמים במיוחד לשמלות והופכים אותן לשמלות ערב צנועות מבלי להסתיר יותר מדי את חלקן העליון. במקרים רבים הג'קטים ישמשו כאביזרים מעשירים ומשדרגים את כל המראה והופכים אותו לקלאסיקה אירופאית במיטבה.

כשיש מחשוף שאינו צנוע לשמלה, אז הוא יהיה מעודן ולא פרובוקטיבי, ותמיד יהיו לאלן וגלית פתרונות יצירתיים ומושלמים כיצד לסגור ולהצניע אותו באופן טיבעי ומשתלב עם קוי הגיזרה.

כשיש שקיפות בחלק העליון, ניתן להוסיף שכבת ביטנה אטומה לשמלה , או לרכוש חולצת "מיני בייסיק" תואמת. חולצות מיני בייסיק הן חולצות הצנעה קטנטנות, בעלות שרוולים עד קו המרפק, המסתיימות ב"קו אמפיר" (מתחת לחזה), קיימות במגוון גזרות, בדים, צבעים ומידות.

 כאן תוכלו לתת מעוף לכל מה שמיוחד במחיר שפוי והולם , שמלות הם בקו אחר ולא , שמלות יבוא שרואים
בכל מקום , זו אופנה ללא נצנצים , לא עם חרוזים , זו אופנה של נשים שאוהבות ללכת  בקו צנוע , ולקבל מחמאות גורפות . 

באנה - גבעת שמואל   0506776426

אודות הכותב
שרון ויסברג
ניהול דיגיטל , תכנות react
sharon1a2b3c@gmail.com
0775080852
"s יזמות ופרויקטים "
לכתבות של הכותב

נשים

נשים - אופנה וסטייל
שמלות ערב , שמלות כלה, אופנת נשים גדולות , בגדי ספורט לנשים , תיקים ועוד

גברים

גברים
אופנה לגברים , נעלי ספורט , מותגים Online - Best Seller

ילדים

תינוקות , ילדים , נוער
אופנה לילדים ליום ולארועים: בגדי ילדים לאירועים, שמלות לבת מצווה ושושבינה . משחקים לילדים ועוד

תינוקות

תינוקות
בגדי תינוקות , מוצרים לתינוקות , ועוד

בית

מחפשים מוצרים לבית?
היכן ניתן לקנות מצעים, טקסטיל , חפצי נוי רהיטים ייחודיים במחירים אטקרטיבים כל השנה

למשפחה

כל מה שגורם שמחה בלב
עיצות לטיול, מסעדות ממולצות , טיפולים ועוד
עכשיו במחיר מבצע //
כתבות //
מחפשת לעשות תסרוקת לערב או תסרוקת לכלה ? להלן מידע שנאסף ממיטב מעצבי תסרוקות לכלות וערב , קבלו את טרנדים לשנת 2018
 כמה כללים כיצד לקנות נכון בגדי נשים כדי להראות בסטייל , להראות בסטייל זה לא רק לקנות מותגים , אלא לדעת איך להתאים אותם למידות הגוף ולפריטים אחרים , בכתבה זו רינה בר , סטיליסטית של נשים מצליחות  תלמד אותכם כיצד לקנות נכון , ולהתאים בגדים בחנויות ובחנויות בגדים
עם השנים נוכחתי לגלות שאני וחברותיי, גם מכרות בעבודה וחברות מהלימודים כולנו קונות שמלות ערב באופן דומה. בכל תקופה בחיינו אנו רוכשות שמלת ערב בסגנון אחר ובמחיר שונה לגמרי
ציוד למטייל עודפים -אז איך בכל זאת אפשר להצטייד לטיול הגדול מבלי לבזבז את כל חסכונותכם? השתחררתם סופית מכל המחוייבויות והחלטתם להגשים את חלומכם ולצאת סוף סוף לטיול הגדול? היכן לקנות אוהל בזול , גרבים חמים ובקיצור איך לצאת לטיול הגדול ולהצטייד בזול.
שמלות ערב מידות גדולות - הרזון אינו מכתיב את האופנה! יופיין הייחודי של שמלות הערב במידות הגדולות הפך לשם דבר בעולם האופנה, הסגנונות והגזרות שהולמים את הקימורים החושניים גדלים מיום ליום וכך גם האפשרויות שלך למצוא שמלת ערב במידה גדולה בגזרה המתאימה והמדויקת עבורך!
שמלות כלה זולות-במחיר שמתאים לתקציב שלך.ממוצע עלויות החתונה להגיע גם מעל 120000 שקלים, איך לקנות שמלה בתקציב מינימלי ולהראות נפלא בליל הכלולות , ריכזנו עבורך מספר מקומות היכן ניתן למצוא שמלות כלה המחיר שפוי , ומה הקשר בין בד השמלה לאופי הכלה - טיפים מהסטלייסטית מעיין בניאן
נקבעה החתונה ועכשיו נותר לחפש שמלת כלה, מתחיל המירוץ. היכן כדאי להתחיל לחפש? מי מעצב שמלת כלה מיוחדת לקהל הדתי?וגם במחיר הגיוני, הרי מדובר רק בערב אחד..
מחפשים בגד לארוע ? בגד לערב ? להלן טיפים ורעיונות שיחסכו סיבובי הקניה במציאת בגדי ערב איכותיים במחיר שפוי
מבזקים מבצעים //
מבחר שמלות ערב צנועות להשכרה 
אלה לי , ELALI - שמלות ערב צנועות , להשכרה
0528459556
היגעו פריטים חדשים מגדולי המעצבים בעולם: אקססוריז , בגדים , נעלי נשים
סימיוני מותגים יד שניה - בוטיק בגדי נשים מותגי על ועודפים ברעננה
09-7484189
עודפים ב50% הנחה
טלנה - שמלות ערב וכלה למכירה להשכרה בעיצוב אישי
שילחו בקשה בצור קשר
נטעלה - שמלות בת מצווה , שמלות שושבינה , שמלות ארועים לנערות
אודות

באתר אוסף ייחודי של חנויות ונותני שירות אשר נבחרו בקפידה, אשר מאמינים בשירות מעולה במחיר מעולה כל ימות השנה, באינדקס מוצגים חנויות מעצבים, חנויות מפעל, חנויות יבואן, חנויות עודפים, חנויות יד שניה, ונותני שירותים אחרים, אשר דוגלים באיכות גבוהה , שירות מעולה במחיר שפוי .

 קופונים, מבצעים, איכות גבוהה, מחיר מנצח!
165 קטגוריות
28 עסקים
350 מבצעים
40000 כניסות
הצטרפות עסקים לפורטל //
שלח >